Organisatoriske forhold

Med organisatoriske forhold sikter vi til de ytre rammebetingelsene for arbeidshverdagen. Slik som arbeidets plassering, arbeidets lengde og grad av tilknytning til arbeidslivet, men også hvor stabilt og forutsigbart arbeidet er og hvorvidt en ofte stilles ovenfor blant annet omorganisering og nedbemanninger.

Nyhet

Bygger en sterk arbeidsmiljøkultur

I en fysisk krevende bransje ser entreprenør- og eiendomsutvikler SKANSKA sikkerhet og jobbmotivasjon i sammenheng. Det fører til færre s...

Prosjekt 10. juli 2020

Arbeid og helse i aluminiumsindustrien

Hensikten med prosjektet er å finne ut om ulike skiftordninger i kombinasjon med andre risikofaktorer i aluminiumsindustrien, som høye te...

Pågående Prosjektperiode 2020 – 2040
Nyhet

Råd for en bedre hjemmekontorhverdag

For svært mange arbeidstakere har arbeidssituasjonen endret seg som følge av Covid-19 viruset. Endringer i hvordan man arbeider kan gi fl...

Illustrasjonsbilde av mann på sofa med pc
Få nyhetsbrev
Lukk