Hjem Nyheter Årsrapport 2017

Årsrapport 2017

Statens arbeidsmiljøinstitutt (STAMI) har i 2017 produsert mer kunnskap enn noen gang tidligere, med en solid publiseringsrekord på 78 vitenskapelige artikler i fagfellebedømte tidsskrifter. Last ned STAMIs årsrapport for 2017 her.

– STAMI har aldri brukt flere ressurser på forvaltningsstøttende aktiviteter og bidratt bedre med faglig støtte til Arbeidstilsynet og Petroleumstilsynet. Etterspørselen etter kunnskap fra STAMI fra arbeidslivets parter, bransjeorganisasjoner og virksomheter er også økende. Videre har STAMI aldri tidligere hatt flere deltakere på våre kurs, vært hyppigere sitert i media eller hatt flere brukere på våre nettsider og sosiale mediekanaler. Å nå bredere ut med relevant kunnskap om sammenhengen mellom arbeidsmiljø, helse og produktivitet er i tråd med STAMIs strategi og mål om å utgjøre en avgjørende forskjell for norsk arbeidsliv, forteller direktør Pål Molander i årsrapportens leder.

Årsrapport 2017

Last ned: